Dag 1

Första dagen som arbetslös. Började såklart med att kliva upp och vinka av gubben vid halv 7, för att sen mysa ner mig i soffan med Junior och slötitta på tv till frukostdags vid 8. En dusch och lite uppfräschning innan det var dags för ett besök på arbetsförmedlingen. Suck, samma visa varje gång. Jag anser att jag klarar mig bättre utan dom egentligen, men man har inget val.
 
Så nu är jag och hundarna på täppvägen (där mor, far och lillasyster bor), men det är ingen hemma såklart. Lånar bara datorn då vårat internet hemma inte dykt upp än, hoppas det ansluts idag.      Var tänkt att jag skulle beställa grejer ifrån Börjes, men upptäckte nu att bankdosan inte var med.. typiskt! Aja, får vänta tills internet dyker upp hemma då. Pusshej
 
Min fina mamma och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.