Förändring är bra ibland.

Valet 2014 är gjort och jag förstår inte varför det är ett sånt jävla liv på folk. Vill säga upp kontakten med sina vänner för att dom har röstat "fel". Vad är det för stil? Det som känns rätt för mig kanske känns fel för någon annan, det är därför vi har demokrati så alla får säga sitt. Skärpning för fan. Ja jag svär, för jag är arg över hur folk beter sig. Punkt.
 
Jo, jag håller på att göra om bloggen. Igen. Bara för att det är höst och jag vill ha förändring. Puss 

Kommentarer
- Milla

Ha håller helt å hållet med!! Jag tycker om mina vänner, oavsett vad de röstat på!!! Kram

2014-09-15 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.