Äventyr

Det där med sovmorgon gick inte så jäkla bra idag. Vaknade halv åtta av att mina ben dog av värmeslag, berodde på att Junior låg på dom. Var dessutom kissnödig så när jag väl kom tillbaka till sängen igen var jag alldeles för pigg. Har sedan dess legat med telefonen och spelat Hayday. Lite mysigt ändå. 


Idag händer det grejer. Vid mitt på dagen kommer Mia förbi, för vi ska nämligen lasta Kapten (om det går..) och åka till Ås ridskola för att se hur det går att ha med han till ett ridhus. Ska bli oerhört kul. Han har varit svår med lastning och körning i transporten när han är själv. Sen vet jag inte om han ens varit in i ett ridhus någon gång. 

Uppdatering kommer säkert ikväll, ska försöka komma ihåg att ta något kort. Pusshej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.