Filmer..

Förklaring av ridpasset.. Kapten var så klart lite spänd. Första gången i ridhus. Så jag ställde så lite krav som möjligt, ville mest bara få han så avslappnad som möjligt innan jag gav upp för dagen. Första filmen är ifrån början av passet och andra filmen är precis innan jag slutade rida. Där tyckte jag att han slappnade av så gott han kunde och dessutom började han bli trött. 
Han gjorde verkligen sitt bästa, med tanke på allt nytt han skulle hinna titta på och varje gång han passerade hörnet där Mia satt var extra känsligt. Försökte ändå göra matte nöjd små stunder, och det gör mig så glad. Trodde inte han skulle kunna vara så avslappnad som han faktiskt blev mot slutet, för att vara han var det en helt ny sida som jag fick se idag. STOLT JÄVLA ÄGARE AV VÄRLDENS BÄSTA HÄST! ♥
 
(Det är två olika sadlar. På första filmen rider jag med en hoppsadel jag höll på att prova ut. Funkade superbra, så den tror jag att vi behåller. Andra sadeln är vår vanliga dressyrsadel som jag rider med till vardags.)
 
Början..
 
Slutet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.