Fredag, snart måndag.

Lång med bra morgon på jobbet då jag fick två möten inbokade. Det första var så skönt att få avklarat då jag fick beröm för ändringarna jag gjort sen jag började och som vissa "traditionella" kollegor satt sig emot. Blir bra så länge man står upp för sin sak när man vet att det blir bättre sen. Allt behöver inte vara som det alltid varit. 

Kom hem och fick lite sämre besked, men det är för privat för att skriva ut om. Allt jag kan göra är att försöka vara stöttande och så förstående som det går. 

Nu ska jag pussa på min gubbe och försöka ta mig ut på en ridtur ikväll. Känslan som infinner sig i stallet och i närheten av Kapten behövs nu. Mina fina kuse. Puss 

Var en duktig tjej imorse som gjorde och åt frukost innan jag for på jobbet. Stort steg, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.