Livet

Jag har tappat lusten för att blogga lite. Det är inte av någon speciell anledning, bara livet. 

Men försöker mig på att uppdatera lite i allafall. Jag sitter mina förmiddagar på GP i stan, så har man vägarna förbi är det kul om ni säger hej där någon gång. Efter jobbet händer diverse men håller i allafall igång hästen med ridning och han är superfin. Blir så klart lite piggare nu när han får bättre kondis, men med Vinda som sällskap får vi till många lugna stunder ändå eftersom han inte har samma tävlingsinstikt mot henne. Så det är himla kul. 

Blev en ny runda tillsammans igår, det va himla kul. Catta bestämde att vi skulle ta en snabb galopp också,  så det blev det. Haha! 


Blev en premiär med spolspiltan nu när va har varmvatten i stallet, eller vatten i stallet över huvudtaget! WIHO FÖR VATTEN! nöjd tjej, haha. Och duktig liten fis tyckte det va skönt att bli avspolad lite svett och grus.. 


Kastade inte lite granris till kusarna idag också, det va populärt en stund. Hehe. Men nu, ger jag upp för idag. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.