Måndag igen..

Ja då var det återigen måndag. Jag var som vanligt alldeles för trög med att kliva upp imorse, så allt blev försenat. Sen väl på jobbet sitter jag och söker en hopp/allroundsadel till Kapten (effektiv tjej..). Fick låna hem en under helgen men den passade tyvärr inte. Synd på så fin sadel.  
 
Jag har inge bråttom att hitta en sadel. Måste för det första börja lastträna Kapten så jag vet att jag kan köra iväg med honom någonstans där det kanske finns större möjligheter för att prova hoppa lite. Men har man väl börjat kolla/leta sadel så är det lätt att fastna i det. Drar med mig Milla i letandet också, haha. 
 
Nu måste jag dock återgå till mitt jobb och göra det jag ska. Vill hinna klart rätt tidigt då jag ska iväg och leta ett elaggrigat idag. Vårat gamla brann upp häromdagen och även fast J försökte laga det, så ville det inte funka igen. Typiskt att det alltid ska vara något som går sönder... Aja, ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.