Pjuh..

Som det verkar har Dimorete fattat att hon ska vara kvar i hagen. Inga rymningar idag, peppar peppar. 

Angelica red henne en sväng runt kvarteret för första gången tillsammans med mig och Kapten när vi skulle ut på tur. Duktig tjej, det var ju inga problem. Alltid roligt att vara med vid inridning när man får se alla steg som lyckas. 

Jag och Kapten hade konditions/bygga muskler-träning idag. Körde korta intervaller. Skritt. Halt. Galopp. Halt. Trav. Galopp. Trav. Halt. Skritt. Galopp.. Och så höll vi på, det gick över förväntan med den korta galoppen men så klart blev han trött och väldigt svettig ganska fort. Duktiga pållen! Känns att matte behöver mer muskler och bättre kondis med.. Haha. 


Jo, jag har köpt nya stövlar idag och solat lite med hundarna. Ska alldeles strax gå ut och plocka ihop lite ställning med gubben. Måste få plats med en hästfinka så jag hinner träna lastning tills på lördag.. För då! Puss 

Kommentarer
- Maya

Joppe han njuter i värmen. Fryslorten

2015-04-16 @ 01:58:04
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.