Måndagmorgon, no words needed.

God morgon! Eller halvgod morgon snarare.. Precis landat på jobbet och om jag fick bestämma skulle jag så klart ligga kvar i sängen just nu. Tryna lite med monstren som förmodligen ligger där just nu och snarkar vidare.. Man kanske borde vilja födas som hund i sitt nästa liv, om man råkar få ett sånt.
 
Dimmig morgon på väg till jobbet idag.. Rätt skumt.
Söndagsbestyren gick inte riktigt som planerat, men bra ändå. Jag fastnade i soffan efter förra blogginlägget så att plocka ner någon tråd i beteshagen blev inte av. Slappade fram till att vi skulle till lillasyster och Fredrik för lite tacopaj, himla gött och mysigt. Kvällen spenderades i mitt forna Aspås men en vän, mycket snack och fyra galna hundar. Blev inga bilder eftersom jag hade fullt upp att hålla reda på hundar åt alla håll.
 
Calle och Kapten en tidig morgon i Aspås, den andra dagen jag hade Kapten. Memories ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.