What's up?

Hello! Vi börjar med någon bild från skoningen av grabbarna grus i torsdags. Så duktiga pojkar och sjukt nöjd matte över att Kapten ser supersmal ut, haha. Dock har han en rejäl gräskula som syns väldigt tydligt från sidan..
 
 
Fredagen började med kaos på jobbet, var så otroligt skönt att fara hem. Kvällen bestod av att vara chafför åt mannen och lillasyster's kille som skulle på afterwork. Jag och lillasyster passade då på att umgås lite med mor och far för att sen hämta hem rätt packade karlar. Hundarna tyckte synd om husse för att han var full, sjukt roligt hade jag åt det, haha. 
 
 
Lördagen då? Det blev en heldag i staden med världens bästa mamma som bjöd på fika och shoppade en mängd nya kläder åt mig. Nya "boyfriendjeans" som jag blev tokförälskade i, kommer förmodligen bo i dom framöver. (Kan inte ha min boyfriend's jeans eftersom jag har för breda höfter, J kallar det "barnfödarhöfter" haha.) Sen en massa nya tröjor, men eftersom det här är allt annat än en modeblogg blir det inga bilder på de. Hittade också en jacka jag absolut måste ha. Eller åtminstone en som är väldigt, väldigt lik denna från U.N Interiör.
 
Bästa finaste mamsen och mina nya jeans 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.