Godmorgon!

Sitter nu i soffan och väntar på att vattnet ska koka upp så jag får mig en kopp te. Har precis kommit in från stallet. När jag släppte ut var det någon minus, men för att inte hästarna ska dö under dagen fick dom lite tunnare täcken i allafall. Efter dom varit ute en timme sken redan solen på dom och himlen är klarblå. Fantastiskt väder idag! 


Ska äta lite frukost och vila i solen en stund, sen ge mig ut på en lite längre ridtur. Känns som det perfekta vädret för en ridtur och en i övrigt lugn dag. Har sovit rent ut sagt skit inatt, så behöver vila upp mig. Ha en bra dag alla, ta vara på vädret! Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.