Morgon..

Ja det är myggfritt idag. När jag klev upp strax före åtta var det - 27,7 grader ute, jag bestämde mig för att vänta en stund och hoppas tempen går ner lite innan jag ska gå ner och släppa ut hästarna.


Så jag och Junior tände en brasa och gjorde en kopp te, sen fick han springa ut och snabbkissa. Han tyckte nog att det var lite kallt ute, för han skyndade sig in så fort sista droppen lämnat snurven hans. Han fick lite mat och vilar nu i soffan med mig framför nyhetsmorgon. 


Nu är klockan snart nio, tempen har stigit med cirka 2 grader. Så ska alldeles strax klä på mig och släppa ut grabbarna grus, så dom får i sig lite frukost. Godmorgon alla! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.