Sjukling.

Jaha, då har man överlevt ännu en dag. Mycket tack vare Angelica som hjälpte mig med stallet imorse och gjorde det mesta, annars hade jag fått hålla på hela dagen. Kunde istället ligga och sova samt dega på soffan hela dagen. Vilket behövdes. Tack för hjälpen, A! Guld värt. 


Så där har Junior stirrat på mig dom få stunder jag varit vaken. "Ska du aldrig kliva upp och leka med mig mer?" Stackars lilla killen som knappt fått någon uppmärksamhet idag. Joppe däremot, han har varit toknöjd och snarkat under filten hela långa dagen. När husse skulle ta ut dom gömde han sig, han är en väldigt lojal sjuk-vän.. 

Kommentarer
- Angelica

Klart du ska ha en hjälpande hand när du är sjuk! Härlig morgon för mig!!!

2015-02-27 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.