Tröttmössa

Hade en skön förmiddag med stallet och hundarna. Drog iväg på jobb till lunchtid och blev bokad även till kvällen, så landade i soffan strax före 22 och höll helt på att glömma bort pållarna som inte fått gå in. Tur jag kom på det när jag uppdaterade kalendern. 


Dom var rätt nöjda med att få komma in. Men det handlar bara om maten, hade jag gett maten ute hade dom nog velat stå ute ett par timmar till. 

Tröttmössan har nyss försökt få ihop kalendern med jobb, stall, hundar och familj. Utan vidare vettig framgång. Milla tog och fick armen gipsad idag, så istället för färre stalldagar blir det dubbelt upp framöver då hon inte ens kan böja armbågen, haha. (förlåt för skrattet Milla, jag är trött..) Hade mer jobb inbokat än jag trodde, så det här kan bli intressant. Hoppas kroppen och knoppen hänger med, för nu blir det fullt ös medvetslös. Trött. Ledsen för det. Godnatt! 

Kommentarer
- Milla

Pöss <3

2015-02-18 @ 21:26:33
- Emelie

om 2 veckor flyttar jag hem, så då kan jag komma och hälsa på och pyssla med dig i stallet :) <3

Svar: Ja men det tycker jag absolut! Vore supermysigt :)
Hanna

2015-02-19 @ 19:30:24
URL: http://emie.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.