Morgontrött..

Imorgon blir det tidig uppstigning, vilket jag ogillar starkt. Men så fort jag är uppe och får gå ner till stallet kommer det nog kännas bättre. Efter utsläpp av hästar blir det långdag på ett av mina favoritdagisar, så tror det kommer bli en rätt bra dag ändå. Tänkte försöka hinna med en liten ridtur på kvällen och så ska jag massera igenom skrutten rejält. Har en plan om att jag ska massera honom efter varje ridtur, kanske inte flera timmar varje gång men åtminstone lite. 


Ikväll tog jag fram min söta lilla symaskin och sydde ihop luddet som börjat gå upp i sömmarna. Passade även på att plocka isär tränset för att rengöra och smörja. Usch, man gör det för sällan egentligen. Allt blev svart, brunt och äckligt. Men nu är det fint, rent och lent. Godnatt buksvågrar och annat löst folk! Hehe. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.