Nytt år och nya möjligheter

Det har hunnit bli ett nytt år sen jag skrev här sist, men det har inte hänt så himla mycket bara därför. Sitter just nu och huttrar i feber. Kanon att komma tillbaka på jobbet någon dag och sen bli sängliggande nästan direkt.. Typiskt. 

Men det har i allafall kommit mer snö, och jag känner en stark motivering att komma igång med ridningen. Har bestämt mig för att ta hjälp av en tränare i vår och kolla ryggen på Kapten för att få bukt med att han är svårfångad i hagen. 

Liten bildbomb kommer här, annars kommer jag skriva ett sjukt långt inlägg som ingen alls orkar läsa, inte ens jag.. 


Kommentarer
- Milla

Du vet att ja skulle läst de ;) Pöss

Svar: Haha, jag tror det hade blivit en bok på 600 sidor. men så klart, jag vet att du hade läst det ;-) Pöss stumpan!
Hanna

2015-01-16 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.