Stall för hela slanten.

Vi har nu rivit boxarna på andra sidan och börjat putsa även där. Jag känner mig mindre stressad just nu, för jag vet att boxarna kommer stå redo för installning. Även om det är länge dit hade jag svårt att förstå hur vi skulle hinna, med allt annat som måste göras och helt utan cash. Tydligen är vi ett väldigt effektivt team med väldigt fantastiska kontakter. Tack till dom som hjälper oss! Det betyder så mycket. 
 
 
Vi har även hunnit med att få upp Milla's släde på logen. Vilket gick smidigare än jag trodde faktiskt. Det kändes lite som "what?!" när Jimmy la upp sin plan över hur vi skulle få upp den utan bro. Men det gick galant.
 
 
Även mys i hagen med min bebis hinner jag med. Dock legat på latsidan med ridningen, men jag ska ta tag i det. Snart, hehe. Finaste killen i världen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.