50 shades of grey

Jag älskar verkligen böckerna 50 shades of grey. Jag har läst alla tre kanske fem eller sex gånger redan. Har precis sett filmen och jag kan inte annat än känna mig lite tom. Önskar att andra och tredje filmen kom ut nu, eller nyss. Den manliga skådespelaren passade inte in 110% men det var för att när jag läst böckerna har jag föreställt mig någon helt annan. Annars tycker jag att dom fått med mycket olika händelser och även fast filmen var närmare två timmar lång, kändes det som den var över efter en kvart. Längtar ihjäl mig till nästa. Ska nog läsa om böckerna medans jag väntar. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.