Godmorgon!

Knasmorgon. Det var tur Junior och Husse väckte mig en halvtimme tidigare idag. Var så trött igår att jag var tvungen till att gå igenom gårdagens meddelanden så jag har lite koll på läget idag, och tur var det eftersom då kom jag på att det var min stalldag idag. Hade lovat att byta med A och hon påminde mig igår precis innan jag somna, men det var nu på morgonen som polletten trillade ner. 


Har inte tid att sitta i soffan nu egentligen, men orkar verkligen inte kliva upp. Får skippa segheten när jag väl tar mig upp och stressa iväg på jobbet. Hästarna är åtminstone ute och hundarna har varit ut samt fått mat, så resten löser sig nog efter vägen. Trevlig onsdag! 

Kommentarer
- Milla

Toppen med ett externt minne sötnöt ;)

Svar: Att det är ja! Borde installera ett permanent i hjärnan, när har dom forskat fram såna grejer tro? ;)
Hanna

2015-03-25 @ 09:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.