SOLSKEN ☀

Vilken fantastisk jävla helg jag har haft. Absolut den bästa på väldigt länge. Det har varit ett otroligt vårväder med strålande solsken och klarblå himmel, knappt någon vind alls. Mycket is och snö har tinat bort och Kapten har för första gången den här säsongen varit naken ute två dagar. 

Igår blev det en långtur på min ädla springare tillsammans med Catta på Vinda. Strax över elva kilometer njöt vi av vädret och gott sällskap. Blev lite galen galopp och lersprut så Catta såg ut som en dalmatiner när vi kom tillbaka till stallet, haha. Sen satte vi oss och njöt mot stallväggen en stund innan det var dags för tjejkväll med stallbrudarna och Mia. Vilka underbart fina vänner jag har! Kvällen var supermysig med tacos till middag följt av 3kg godis, några skålar chips och mycket tjejsnack. 


Idag avnjöt jag och Catta en lite kortare ridtur i skogen så hästarna fick sträcka på benen efter turen igår och samtidigt lyfta lite på fötterna över rötter. Det va också en underbar tur. 

Just nu ligger jag på soffan efter en powernap och väntar på att det ska bli dags att ta in hästarna. Sen ska jag nog försöka få med mannen till duschen så han får skrubba mig på ryggen, haha. Är en trött, men otroligt nöjd tjej just nu. Kommer nog göra som Junior och sova med ett leende på läpparna.  


Kommentarer
- Mia

Nejmen här är ju du Hanna 😃👍 Tusen tack för att jag blev bjuden, det var så himla trevligt! Puss!

2015-03-15 @ 21:04:52
URL: http://miaragnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.