Just nu.

Okej, så här ligger det till. Jag har en nära vän på sjukhus, och jag tänker på han varje dag. Min fina Kapten har ryggproblem, mitt beslut har blivit att försöka sätta ut han som sällskapshäst. Jag har bytt jobb, igen. För två veckor sen fick jag ett magproblem, ska opereras den 30 november. Jag mår inte bra, men jag lever. Tankarna irrar omkring rätt mycket varje dag, så huvudvärk är ett faktum. Jag förväntar mig inte att någon ska förstå. 
 
Runt omkring all denna olycka, har jag upptäckt hur många som finns där för mig. Min familj och släkt är fantastisk, jag har otroligt fina vänner som engagerar sig och kommer med stöd när jag behöver det. Alla lyssnar, när jag vill berätta. Och hundarna, hur mycket energi dom ger är obeskrivligt. 
 
Just nu, ligger all min fokus på att bli okej. Att se något slags ljus, mitt i allt mörker. Så ni vet varför jag kanske beter mig annorlunda, inte är lika motaglig för kontakt eller bara är allmänt knepig. Just nu behöver jag vara det. 
 
Förresten, snön har kommit.. Förhoppningsvis för att stanna.. Lite ljus..
 
 

Kommentarer
- Milla

♡♡♡

Svar: ❤❤❤
Hanna

2015-11-18 @ 16:40:40
- Mia

Puss på dig 😘❤️

Svar: Puss 😘❤
Hanna

2015-11-18 @ 21:42:11
- Maya

Kram

2015-11-18 @ 22:25:34
URL: http://mayasblogg.net
- Catta

❤❤❤

Svar: ❤❤❤
Hanna

2015-11-19 @ 07:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.