Måndag-fucking-morgon.

Trött och utmattad, det tog ett tag för mig att kliva upp. När jag väl lyckats plocka på mig några kläder och gått ut till bilen så är den så klart stendöd. Batteritorsk eftersom en lampa lyst hela natten. Tack. Hämtar närmsta laddare, nej men då funkar ju inte den. SÅKLART. Ner genom all dynga i hästhagen för att leta reda på en ny, sätta på den och vänta tills den laddat tillräckligt för att starta bilen. Grattis, kommer iväg på jobbet.. Är sen som fan och med dyngiga skor.. Mina nya fina skor...

Sen att det låg en dimmoln tjockt som bomull hela vägen till jobbet gjorde inte saken bättre. 70km/h körde kön som snabbast. Ville gråta halvvägs till jobbet. Men biter ihop och håller käft idag tills jag får komma hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.