När solen går ner

Jag kan inte sova något mer.
Allting går upp för mig när solen går ner.
Kan inte drömma mig bort.
Jag ser problem under mitt ögonlock.
Jag kan inte sova nå't mer.
Allting går upp för mig när solen går ner.
Kan inte drömma mig bort.

Jag kan inte sluta looa.
Stänger ögonen och ser de svarta molnen hopas.
Undrar varför vägen ska vara fylld ut av gropar.
Vi växer upp med känslan av att ha förlorats,
Ser du vart det rotas?
 
Jag ser hur små problem blir stora.
Mammas tårar rinner ner från kinden när hon ropar.
Ännu en begraven som dog där han var bosatt.
Vill blunda och slippa se men det går inte att snooza.
 
Och stress tynger mig som ett ton stenar.
Jag går och väntar på detonera.
Det måste finnas andra sätt och leva.

Nej, jag kan inte sova nå't mer.

Kommentarer
- Milla

Men lilla vännen *snyft Tänk om ja kunde lyfta dina sorger, om än bara en gnutta. Kram ♡

Svar:
Hanna

2015-10-28 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.