Snart helg.

Ibland kan jag önska mig en mer kraftfull bil än min Subaru. Den funkar perfekt som dragbil men jag gillar snabba fordon, och då finns det en del att önska. Men inte idag... Efter att ha kört skottkärran (vår rostiga Skoda) som skakar så våldsamt att man tappat grejer längs vägen om man kör över 90km/h, typ dörrar och så.. Då älskar, älskar, älskar jag min fina subba. Den är helt jävla underbar.
 
 
Men i alla fall, igår kokade jag sylt. Fick panik när jag inte hittade lock till alla mina burkar men tydligen sjunker bären ihop rätt bra, för det räckte med dom jag hade. Pjuuh. Vågade dock bara koka en fjärdedel av alla bär, så resten ligger nerpackat i frysen. Hojta till om det är någon som vill ha en påse eller två.
  
 
Morgonen idag började med att släppa ut hästarna i den fullkomliga storm som vi tydligen blir bjuden på av vädergudarna idag. Skulle storma hela dagen med en lite varning på det. Toppenmysigt, eller?  Så nu kurar jag ihop mig på kontoret några timmar tills det är dags att åka hem för att mocka. Både jag och Jimmy snoozade nästan två timmar för länge imorse, haha. Typiskt oss. Vaknade i panik.. "Jimmy! Klockan är fan fem över sju.. Vakna!" Och så var vi båda uppe på benen rätt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.