Hallelujah för ljus!

Efter att ha levt i totalt jävla mörker sen vi började med bygget är jag så himla lättad nu. Kommer slippa byta sexhundra batterier i pannlampan nu till vintern. Så klart kommer jag inte undan pannlampan helt eftersom gatubelysning är rätt sällsynt runt omkring oss här hemma och har inte så mycket annat val än att rida när det är mörkt, då de enda ljustimmarna kommer när man sitter inlåst på jobbet.
 
I helgen fick vi knappar till lysrören, nattlampan, uttag på alla möjliga ställen och inkopplade utelampor som går på timer. Helt jävla underbart vill jag lova. Bilderna som följer är totalt värdelösa och lyser inte alls upp känslan som jag har nu. Jag kan stå och titta uppifrån huset, ner på stallet som då liknar ett litet dockhus med små skuggor som sover vid hagingångarna. Hästarna verkar väldigt nöjda att slippa famla fram nattetid, då dom fortfarande går ute..
 

Kommentarer
- Milla

Härligt! Värsta ljusmonstret därnere ser de ut som på sista bilden *hehe

Svar: Jaa, men helt värdelöst med mobilkamera.. ;)
Hanna

2015-09-15 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.