Lördag..

Tog en rejäl, förtjänad sovmorgon med hela familjen. Vaknade klockan sju men tänkte "Nehedu, jag vägrar!", somnade om och fick gosa i sängen fram till tio. Så skönt vill jag lova. 
 
Dagen började med en rensning av skrivbord och alla papper, fy satan. Min del av alla papper klara nu, bara Jimmy's kvar, hehe. Ska nog ta en rejäl skogspromenad lite senare med hundarna och kanske jag lyckas släpa med mig gubben också. Har så mycker planer på vad jag vill/behöver göra sen, men tar det som de kommer känner jag. Skulle vilja fota en massa, nu när hösten är här och allt är så jävla fint.
 
Just ja, har lyckats kapa bort halva knogen med ett rivjärn när jag skulle baka i torsdags. Så jag tror inte jag kommer baka igen, någonsin. Varning för inte så stark bild, enligt mig. 

Kommentarer
- Milla

Jo, de e väl kalas snart?!!

Svar: Haha, ja mamma får baka ;)
Hanna

2015-09-27 @ 01:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.