Äntligen snö!

Första dagen tillbaka på jobbet idag, gick över förväntan och jag var väldigt glad. Det har dessutom snöat hela natten och sen hela dagen, så det var ett extra plus. Blev såklart ingen ridtur igårkväll, för jag kom på så småningom att jag faktiskt drog av Robban en sko på morgonen, haha. Så synd, för ikväll hade varit ultimat att ut och pulsa i djupsnön med han. Men inga sura miner för det, fick en härlig promenad med hundarna, Cristine och Piltur istället. Det var superhärligt att få lite sällskap! 
 
Rätt komiskt hur sällan man kan träffa personerna som hyr stallplats. Känns som en evighet sen jag träffade mina stallbrudar. Måste vara dags för en stalldejt snart. :) 
 
(Bilderna idag är det Malin som tagit, eftersom jag helt glömt bort det här med daglig dokumentering.)
Åh, min läckra buse tillsammans med sin polare Piltur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.