Buspojkar!

Det busas väldigt mycket här på forsvägen. Är det inte hundarna som drar igång något så är det hästarna. Det är så kul att se dom busa runt och bralla i hagen. Igår fick jag nöjet att se det pågå ett bra tag trots väldigt kallt väder. Tyvärr har jag en massa träd som skymmer sikten ner mot hagen när jag står inne, men tog några kort ändå och fick zooma fullt ut för att man skulle kunna se att det var hästar.
 
Mörkblått täcke = Robban (Min häst), Rött täcke = Callemannen (Camilla's häst) och Ljusblått täcke = Piltur (Cristine's häst). Igår var det mest Calle och Piltur som busade tillsammans, men dom är duktig på att busa allihopa. Det här var lite kul att se eftersom temperaturen var närmare -25 grader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.