Charmtrollet

Lite bilder på skrutten vill jag så klart lägga upp också :) 
 
Vi brukar gå rakt genom hagen när vi ska gå ner till stallet, för det är närmsta vägen, och oftast hinner man bara några meter innan charmtrollet dyker upp för att undersöka fickorna. Sen följer han med till andra grinden och väntar. Ibland står han kvar ett tag och bara spejar, sen ibland gör han ett litet pip och sticker iväg med ett bussprång, haha. 
 
 
Före och efter ridning. Han har en förmåga att trötta ut mig totalt med sitt stora maffiga steg, men samtidigt blir han själv oftast trött efter våra ridturer då han har mycket nytt att tänka på. Att få en mysig tur i månskenet en sen kväll verkade han uppskatta lika mycket som mig :) 
 
Haha, den där lilla fläcken på mulen och dom blå strimmorna i ögonen har fångat mig totalt.
 
Han börjar kännas som min egen, mer för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.