Morgon igen

Det blev en annan slags morgon idag. Första stalldagen sen operation och det gick relativt bra. Det är inte ultimat med så "låga" hästar när man har väldiga problem att böja sig ner, vore enklare att täcka om vi haft hästar med en höjd på över 1,75m haha. Sen till råga på allt hade Robban vridit en framsko, så blev tvungen att dra av den innan han fick gå ut. Pjuh.. Blev helt slut efter det. 
 
 
Ändå lyckades jag mocka alla boxar och sopa, men sen var det stopp. Tog flera timmar, utan att ha varit speciellt stökiga. Som om inte det räckte så hade vattnet frusit också. Så nu har jag intagit min viloplats i soffan, ska försöka hålla mig still tills värken har släppt åtminstone. Får vi se om jag känner mig pigg nog för en ridtur ikväll, fått sjuk abstinens. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.