Trött?

Jag behöver ett nytt mer beskrivande ord än trött. Jag är pigg, glad, framåt och positiv. Men ändå trött. Kroppen orkar mindre än vad jag vill åstadkomma och huvudet hänger inte med på mina pigga glada planer. 
 
(Catta står för bilden ovan)
 
Det går fort framåt med Robban. Häromdagen blev det en härlig tömkörningstur på kvällen tillsammans med Jimmy, hundarna och Catta (som också tömkörde Vinda). Supermysigt med sällskap! Både hundar och hästar skötte sig utmärkt. Sen i förrgår tog jag och Catta ut hästarna på en tur med högre tempo, både R och V uppskattade att få springa ur sig lite energi. Det blev en himla fart. 
 
Igår, då blev det en härlig barbackatur helt i skritt tillsammans med Catta och Cristine. R och V fick sträcka på benen men ändå vara lugn efter förra turen, och det är himla kul att Piltur var med ut igen. Vi håller tummarna för att han får fortsätta friskna till och fortsätta framåt med igångsättningen! 
 
Haha, min lilla älg passar bra i fläta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.