Vardag, just nu

Godmorgon! 
Min vardag just nu är riktigt trist. Jag bara väntar på att kroppen ska läka ihop illa kvickt efter operationen jag blev utsatt för i måndags. Råkade få ett hål i bukhinnan som behövde sys igen, så det är lagat nu och jag är sängliggande. Har som smått börjat röra på mig, även om det inte är så bekvämt. Ska hålla mig lugn och får inte lyfta mer än ett paket mjölk på minst fjorton dagar. Men, då har kroppen varit in på service precis i början på året och då borde det inte vara några problem att köra på sen! 
 
Längtar tills jag får sätta igång tillsammans med Robban och komma tillbaka på jobbet för att tjäna in lite stålar, skulle inte vara helt fel att få mocka lite skit och städa undan hemma heller. Tro det eller ej! 
 
Junior verkar njuta rätt mycket av att vara sängbunden, eftersom det är runt -25 grader ute. Fast skulle matte vilja gå ut är han nog inte sen att följa med heller.. Lilla grisen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.