Lycka ♥

För lite över tio veckor sen fick vi ett väldigt glädjande besked, det kom verkligen som en chock och överraskning.. Jag fick veta att jag var gravid, i åttonde veckan. Så nu sitter jag här, med en putande mage och ett leende på läpparna. Det känns helt fantastiskt men samtidigt väldigt skumt.. Jag kan känna den vilda lilla människan som växer i mig, och det går inte riktigt att beskriva känslan.. ♥
 
 
Tiden har gått riktigt fort. Jag är just nu gravid i vecka 19 (18+5) och förra veckan var vi iväg på ultraljud så pappa Jimmy fick se att det faktiskt var en bebis och inte bara godsaker i min mage, haha. 
 
 
Första tiden har gått som en dans. Inget illamående alls, bara varit trött.. Så trött att jag kunde somna stående och inte hade ork till att göra någonting extra alls. Vardagliga sysslor kändes enorma helt plötsligt.. Men när man fick veta varför, så blev det helt okej att känna så :) 
 
Hundarna verkar ta det med ro.. Har inte märkt någon direkt skillnad, kanske att Joppe övervakar lite mer än vanligt och är fullkomligt saaaalig av alla mjuka, fluffiga bebisgrejer.....  
 
"Va? Köpte du inte den här till mig matte?" /Joppe

Kommentarer
- Milla

Joppe vill ha eget elefantgym! ❤ Fin mage du har älskade vän, 😙

Svar: Haha, ja och en egen barnvagn.. Och en egen spjälsäng.. 😉 Tack! ❤
Hanna

2016-06-22 @ 08:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.