Snart sommar? Nejdu.

Ja jag vet.. Är usel på att blogga ofta, men det händer så mycket annat kul. Jobbar nästan heltid nu och all övrig tid går åt till att busa med hundar, gubben eller hästen. Allt är så jävla bra med mig ska ni veta! Haha. Lever lyxliv här hemma på gården. Hästlivet framför allt. 
 
Utvecklingen för Robban går undan, knappt så jag hinner med. Haft mycket fokus på mig själv i ridningen, mer än på han egentligen. Galoppen håller vi på med för fullt nu. På långturen i helgen gjorde han både höger och vänster fattning, vilket var helt otroligt med tanke på hur lite vi tränat just det. Det går lite fort, men det är för att han ska orka nu i börjar. Så vi jobbar på! 
 
Så himla kul med en massa ridturer med sällskap, alla fantastiska ridvägar i snö upp till knäna, lyckliga hästar som skruttar runt och frustar i takt med varandra! Underbart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.