Bra förändringar

Jag har glömt bort att berätta om lite förändring som hänt/händer på gården nu. Två av mina stalltjejer blev tyvärr tvungen att flytta till andra stall då vi har fri tillgång på grovfoder och det inte passade deras hästar. Supertrist såklart! Men nu imorgon dyker det upp en ny tjej, vilket ska bli såå kul. Robban som stått själv i sin hage kommer säkert bli överlycklig, eftersom han senaste dagarna har försökt leka med matte.. Rätt misslyckat då jag inte direkt kan hoppa omkring längre, haha.

Dessutom ska vi iväg på ett "hemligt" uppdrag imorgon och jag blev så exalterad så triggade igång förvärkar när det blev bestämt, haha. Barnet får hålla sig lugn till imorgonkväll, för det här är verkligen något som jag inte vill missa!

Hoppas, hoppas, hoppas.. Det vore fantastiskt och skulle göra mig såå lycklig. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.