Manchester?

Bland Hööks höstnyheter dök det upp ett par manchester-ridbyxor som jag flinade lite åt när jag såg. Har för mig att det kan ha varit populärt för ett ex antal år sen, men att jag aldrig nappade på den idén då. Så har absolut noll erfarenhet med detta material, därför ber jag nu om era erfarenheter? Vad tycker ni om manchester-ridbyxor? Jag har nämligen fastnat lite och har svårt att komma vidare.. Skulle vilja prova ett par. 
 
 
Oavsett är det inge bråttom, skulle knappast få på mig ett par just nu i allafall. Men man kanske önskar sig ett par i julklapp annars, haha. Puss 

Kommentarer
- Milla

Åh, manshester ridbyxor!!!! Helt underbara, snygga varma å helt fantastiskt! Min åsikt ;)

Svar: Men nu kändes ju valet rätt lätt, om jag måste köpa ett par eller inte 😉 haha!
Hanna

2016-10-21 @ 21:35:59
- Catta

Jag hade ett par när jag va liten. Dom va så jäääävla fula!!! Tänk dig dom fulaste ridbyxorna du sett! GRÖÖÖNA

Svar: Hahaha 😂 jag skulle inte köpa ett par gröna.. Tror jag, haha. Så du tycker alltså inte om manchester?
Hanna

2016-10-24 @ 22:08:17
- Mia

Fy, jag skulle inte ens ta mig an ett par om jag fick betalt 😂 har alltid tyckt dom varit såååå fula 😂

Svar: Haha, då får du skämmas när vi umgås och jag kommer gå omkring i såna! 😂
Hanna

2016-10-27 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.