Gränsen till galen

Då var det dags - jag ska alltså försöka sova nu. Problemet är att jag är ensam. Eller hundarna ligger här bredvid, men ingen Jimmy. Han är iväg på äventyr och dyker nog inte upp förrän sent på söndag, vilket betyder två nätter själv i denna enormt tomma säng.

Jag har inte varit själv på länge och saknar redan ihjäl mig efter han. Skrämmer upp mig själv hela tiden och är på helspänn, vilket gör hundarna nervösa så dom skäller och morrar på allt och ingenting. Snacka om dålig kombo, men vi ska klara detta, haha!

I med pluggarna, lite skön musik och sen lär vi nog kunna slappna av så småningom.. Godnatt!


Kommentarer
- Mia

nästa gång han ska på äventyr kommer jag och Hilda på sleepover 😘😘

Svar: Oh, det hade varit fantastiskt mysigt 😘
Hanna

2016-09-22 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.