Smågrus utanför skon

Alltid så härligt när vissa saker faller på plats. Torrhö fixat till min och Catta's häst, dom enda som behövde beställa hem. Hämtning imorgon. Så idag står städning av loge högst upp på listan, för det är kaos där. Det mesta kaoset är så klart mitt. 
 
Sen råkade jag sitta sönder min telefon för några dagar sen och hamnade med min kära mamma's gamla telefon, även om den funkar och inte är en stenålderstelefon så är den helt värdelös. Kan inte göra någonting känns det som. Men tro det eller ej, igår ringde min telefonoperatör för att meddela att mitt abbonemang löper ut och det är dags att förnya.... Kanske tillsammans med en ny telefon. Snacka om perfekt timing! 
 
Men nu ska jag och bråklusen som huserar i min mage, leta reda på några kläder som kanske passar på ett ungefär.. Så vi kan gå ut och göra någon nytta. Har en pigg och bra dag idag, så måste passa på att utnyttja den.
 
Största problemet är nog att få upp slappfisarna ur soffan.. Lillgris 1 och lillgris 2..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.