Hejdå hjärtat!

En ny era är över. Idag åker mitt lilla hjärta till en ny familj. Han kommer åka till Marika i Sundsvall och det kommer nog bli hur bra som helst. Det känns ändå hur tungt och jobbigt som helst.. Han är en fantastisk häst, så snäll och cool.

Men det är dags för oss att gå skilda vägar så han får fortsätta med det han älskar, ströva runt som skogsmulle och njuta av lugnet där medans jag satsar på något lite mer avancerat. Jag ska försöka hitta min nya kompis som vill prestera lite mer och få mig att komma tillbaka till hoppningen. Jag har inte hoppat seriösa hinder på väldigt länge, och jag längtar..


Vi får bara hoppas att Robban får det så bra man kan ha det och att jag gör rätt val i detta. Tror och hoppas på det bästa så klart. Tack för den här tiden, min fina prins ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.