En blöt måndag

Eftersom det inte blev något jobb för mig idag hainsidan est legat på soffan, mycket med tanke på föret. Det är ren jävla blank-is ute och jag har inte tid att bryta en höft eller så. Lyckades dock pillra mig ut en kort sväng för att hjälpa J att leda bort en viss vattensamling från hagingången nere vid stallet. Gick över förväntan faktiskt. 

Joppe började såklart skaka efter en stund, så han fick krypa in i värmen. Sen vägrade han kliva ur, haha, min fina sötskrutt. 


Vi har fått gummimattor nu också, som vi ska klä insidan av boxarna med så fort vi har putsat allting. Det kommer förhoppningsvis bli superbra! 

Kommentarer
- Maya

Tänk om Junior vill krypa in;)

2015-02-09 @ 18:47:25
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.