Blandad kompott.

Har under dom senaste dagarna hunnit med en del. Mycket häst och stall, så klart.
 
Här var när jag och Catta sällskapade ut på en supermysig ridtur. Min fina prins!
Här var i helgen, mycket folk och det hände supermycket. Jag, Milla och lilla Harry tog en lite skrittur på grabbarna grus. Superhärligt!
Vi provade leda upp hästarna i skogen så dom skulle fatta att dom kan var där uppe nu, men det funkade inte. Så någon dag framöver måste jag nog kapa lite kvistar och göra gången upp lite tydligare.
Larsa och Jimmy fixade med fönstergaller. Så igårkväll kunde jag måla det första.. Snart så.
Jo, vi hann med en middag hos mor och far där Joppe'n fick matkoma av all älgfärs. Stackarn blev alldeles svullen och hade svårt att röra sig, haha.
Och lillasyster var så snäll och hjälpte mig mocka ur hagen lite. Det blev stor skillnad av att bara få bort fyra skottkärror. När Piltur kom till oss skulle alla pojkar bajsa på alla andras bajs, så det har varit enorma högar överallt, haha. Men nu känns det mycket bättre och skönt att få underhålla hagen lite bara för att det känns bra..
Ett steg i taget. Mycket motgångar har vi klarat av, Jimmy och jag. Utan han hade det aldrig ens blivit något stall. Min charmiga, fantastiska bästa vän till man. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.