Junior lille vän

Min lilla vän Junior är fortfarande dålig. Natten och morgonen idag var inte så kul. Som tur var kunde jag få lämna han och Joppe hos min fantastiska vän Camilla som höll koll och tog hand om dom medans jag var tvungen att jobba. Man blir lite skärrad som matte även över småsaker som när ens djur är dålig i magen. 
 
Här var det synd om lille snutt.. Han fick ligga i sängen och bli ompysslad. 
Mys och fika i solen hos Milla, hittade bästa fotpallen. Lyckades faktiskt hålla tassarna torra, ha.
 
Vi hoppas morgondagen blir bättre för Junior. Gillar verkligen inte att se någon av mina pojkar hängiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.